Dizajn video oglasa
Dizajn video oglasa


Danas su video oglasi postali neizostavni dio svake kampanje. Sve je više digitalnih wall-ova i panoa. Više se nitko ne zadovoljava statičnim. Tu su i društvene mreže: Tik Tok, Instagram-ov Reels i dr. Potražnja za video reklamom je sve veća.

Postoje razne aplikacije koje nam pomažu u kreiranju video sadržaja, no jesu li one dovoljne?

U većini slučajeva, aplikacije koje nude brza, instant rješenja, često smanje rezoluciju videa, a i ne pružaju nam mogućnosti koje bi nas zadovoljile, jer nam nude šablonu/kalup koja nije primjenjiva na sve, stoga je bolje i učinkovitije rješenje obratiti se profesionalcu sa zahtjevom odnosno jasnim ciljem. Profesionalni tim stručnjaka savjetovat će vas i napraviti jasnu strategiju i kreirati video koj će se uklopiti u vašu kampanju, a time pomoći vam postići zadani cilj.

 Uz način, mjesto i vrijeme postavljanja oglasa vrlo je bitan i dizajn Vašeg oglasa, čija kvaliteta može uvelike varirati ovisno o proizvođaču. Ako dizajnirate vlastiti digitalni sadržaj, u nastavku su preporuke i upute kako bi se vaš oglas istaknuo i istaknuo vašoj publici. Upute i preporuke za izradu dizajna video oglasa na digitalnim panoima i na društvenim mrežama, #DIZAJN  je ključna komponenta uspješne reklamne kampanje.

Digitalni wall-ovi

Osnovna namjena reklamnog panoa je funkcionalnost. Glavni zadatak dizajna reklamnog panoa je učiniti ga čitljivim. Čak je i najbolji dizajn bezvrijedan ako informacije nisu vidljive s velike udaljenosti ili su presitne i neuočljive na zaslonu ili je njihovo trajanje nedovoljno da bi korisnik uspio pročitati neku informaciju. I tek nakon što je osigurana čitljivost, možete početi s dodavanjem elemenata, ukrašavanjem... I iako su obični i digitalni jumbo plakati na prvi pogled vrlo slični, postoje određene razlike u dizajnu digitalnih jumbo plakata. Uzimajući to u obzir, ovdje opisane preporuke su općenite za izradu dizajna za digitalne zaslone i reklamne ploče. Dizajn vanjskog oglašavanja treba biti jednostavan, jasan i lako čitljiv, a natpisi veliki. Informacije moraju biti vidljive s velike udaljenosti, zato upotrebljavajte velike,  podebljane, čitljive fontove bez serifa. Na velikim udaljenostima tanke linije nisu vidljive. Izbjegavajte krasopisne, vlastoručne i serifne fontove. U pravilu, fontovi jednake debljine omogućuju bolju čitljivost. Prilikom izrade dizajna za digitalne zaslone, preporučuje se dodati outline oko teksta kako bi se odvojio od pozadine. Nemojte prikazivati više poruka ili više slika odjednom. Postoji samo jedna stvar koju želite približiti publici. Najbolji primjeri vanjskog oglašavanja čine poruku jednostavnom i s minimalnim brojem elemenata. Budite kratki i jasni, koristite ukupno najviše deset riječi, idealno bi bilo pet na jednom zaslonu, koje uključuju logotip ili proizvod.. Za digitalne ploče koristite samo RGB sustav boja, slično kao da ga koristite za web stranicu, TV ili monitor računala. Izbjegavajte bijelu pozadinu, a da biste postigli bijelu boju, kombinirajte sve tri boje na njihovoj najvećoj svjetlini. Inače će se bijela pozadina zamutiti. Koristite svijetle, jake i kontrastne boje, a izbjegavajte komplementarne boje npr. crvenu i zelenu, jer su najmanjeg kontrasta i nečitljive. Kombinacija kontrastnih boja je najprikladnija je za vanjsko oglašavanje za percepciju s daljine. Visoki kontrast i zasićenost važni su za stvaranje dobrog vanjskog oglašavanja. Male predmete prikažite velikima, a velike malima. Izbjegavajte korištenje prirodnih krajolika i složenih objekata i puno detalja. Zaboravite prazan prostor, slobodni prostor na uličnom ekranu nije funkcionalan, za razliku od tiskanog billboarda. Neka slika, logotip i font budu veliki, tako da popune cijeli prostor na zaslonu. Ne preporučuje se ostavljanje praznog prostora. Testirajte svoju ideju, jer digitalni ekran nije tiskani reklamni pano, a prosječno vrijeme potrebno za prikaz oglasne poruke na njemu je oko pet sekundi. Dobar test je ako nekome pokažete dizajn na samo pet sekundi i zatim ga pitate što je vidio odnosno što se reklamira? Ako sumnjate da možete samostalno izraditi dizajn svoje reklame koji će funkcionirati, uvijek se možete obratiti našem kreativnom timu dizajnera koji nastoji stvoriti video koji će prenjeti jasnu poruku i postići potreban cilj: info@mojaideja.hr

Slično je i s oglasima i video materijalima na društvenim mrežama. Jedino što tu, obrnuto, treba voditi računa da bitne informacije ne budu presitne. Isto tako, ne smije biti puno elemenata, a važne poruke moraju biti jasne, čitljive, dovoljno velike. Tu bi trebalo još više reducirati broj elemenata, te pažnju usmjeriti na odnose veličina.

U svim slučajevima, uvijek se treba držati propisanog vizualnog identiteta, ukoliko ga klijent, tvrtka, proizvod, kampanja ima. Dakle, treba poštivati boje, vrste pisma i sve ostale grafičke elemente definirane u knjizi standarda.

Odlični primjeri:

#dm

Alge - mali morski čarobnjaci u području ljepote - YouTube

#konzum

Konzum - Akcija katalog 7.1. - 13.1.2016. - YouTube

#spar #interspar

SPAR S BUDGET - YouTube

SPAR Redovna akcija - YouTube